مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.9 این امکان را به این ترتیب است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.9 این امکان را به این ترتیب است

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با کراتینین 3.9 آن است که ممکن است به آن را معکوس؟ شما می دانید که مرحله 3 مرحله حیاتی بیماری کلیه، با درمان به موقع می توان آن را معکوس شده است. اما بدون کنترل خوب، آن را می رود به مرحله 4 حتی 5 به تدریج، و سپس مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در مرحله 3 بیماری کلیه؟
کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم کلیه های آسیب دیده ما می توانیم سطح کراتینین بالا کاهش تعمیر. سطح کراتینین 3.9 زیاد نیست، بنابراین با بهبود عملکرد کلیه آن را به سطح طبیعی به تدریج عقب. علاوه بر درمان، بیمار باید همچنین یک رژیم غذایی سالم، که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و محافظت از کلیه ها در برخی از درجه تشکیل می دهد.
چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند بیماری کلیوی موثر درمان می کند. این هیچ عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. در طول درمان، بیماران تنها نیاز به پشت خود دراز می کشید و احساس آرامش. بسیار راحت و ایمن است و به همین دلیل آن است به خصوص به افراد مسن و بیماران کودکان مناسب است. چه تر است، می تواند کمک به جلوگیری از بیماری های کلیوی دیالیز و پیوند کلیه.
اگر شما سوال دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: